Post by quigreasmengoherd on Feb 19, 2022 4:39:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Bubble shooter 2022 version ▞▞▞
Det er greit .. til mye av et barnespill for barn. Veldig lett å gjøre, slags kjedelig.
Utrolig glitchy. Jo mer du spiller, jo flere feil.
Nivå 2520 har en feil. Det vil ikke Bo til neste nivå.
Den er supersøt, men popup-annonser etter hver runde er for irriterende, så jeg sletter dette.
Godt og timepass spill virkelig nytelse ....
vanligvis er denne typen spill for enkle i begynnelsen, umulige veldig raskt og fokuserer på så mange lange annonser som mulig. dette er betydelig mer progressivt og annonsene er rimelig tolerable.
Jeg sitter fast på nivå 5. Jeg er plutselig ute av spillet. Ikke bare 1 gang. Det tar 5 tid. Veldig dårlig. Skuffet.
Til mange unødvendige popup-vinduer.
Irriterende repeterende annonser mellom hvert nivå. Økning i vanskelighetsgrad oppnås ved å gi deg farger du ikke kan gjøre noe med. Profftips: For å bli kvitt annonsene, sett telefonen i flymodus før du åpner spillet.
Hver gang du går ut av det, starter du på begynnelsen hver gang. Den husker ikke poengsummen din eller scenen din, for eksempel.
Spillet er bra, men aktiver funksjonen til å synkronisere det slik at vi kan spille på tvers av plattformer og andre enheter også
😀
Jeg spilte spillet til nivå 3410. Men jeg kan ikke spille til neste nivå. Jeg føler meg veldig skuffet. Noen som kan fikse dette?
Morsomt spill, men avinstallerte det siden det er alt for mange tillegg som overvelder opplevelsen
Jeg har nå problemer med spillet siden det har frosset etter 3410, det vil ikke låse opp neste nivå! 😭😭 vær så snill og hjelp til å fikse dette!! Takk, jeg liker spillet veldig godt, men skulle ønske at hvis du får en ny enhet, ville den fortsette fra der vi er på den gamle enheten!! Xx
Var 4 stjerners. Falt til 2. Rent fordi spillet er så repeterende, holdt jeg meg til det og hadde akkurat nådd nivå 1000 og fortsatt ikke noe nytt. Det er også veldig enkelt. Hva er livene til for? Jeg har aldri brukt dem. Spillet er en god kjedsomhetsmorder, men byr på ingen utfordring.
Jeg spiller dette spillet over seks måneder og har allerede fullført over 1500 nivåer. Men nye typer nivåer funnet svært lavt... Så for meg er dette spillet bra, men ikke best. Ingen tekniske problemer er funnet i smarttelefonen for dette spillet.
Bubble Shooter Gelegenheitsspiele qwb
Alt for mange annonser u push play u se en annonse u push skattekistene,. annonse, du vinner og trykker på spill for å gå videre til neste nivå. Annonse, annonse, annonse. Veldig frustrerende
annonser etter hvert nivå er en veldig irriterende jeg vet du må ha annonser, men etter hvert nivå 😡
For mange annonser gjør at jeg får lyst til å kaste telefonen min over rommet. La meg kjøpe spillet uten en million annonser
Fortsetter å fryse på det samme spillet. Lar deg ikke gå videre til neste nivå.
Dette spillet er så fantastisk og fint at jeg skulle ønske det ikke stopper, men det stopper bare ved 1223, men dette spillet hjelper meg når jeg er trist, men spillet er veldig bra og så morsomt
Det er kjedelig å måtte sitte gjennom post-game-animasjon hver gang. Da har du "hei" konstant. Det er ikke søtt, det er tortur.
Antall streik Bør være mindre for å gjøre spillet mer utfordrende. da vil jeg gi 5 stjerner.
Hvorfor ikke spille dette spillet.pl. løse dette. Etter 3310 kan jeg ikke spille spillene. Hva er triksene pl. Foreslå meg siden jeg vil spille mer.
Det er et fint spill, men viser for mye reklame som er veldig irriterende for meg som forstyrrer meg under leken...Kan ikke synkronisere med FB eller google* Jeg byttet telefon og kan ikke gjenopprette fremgangen min der
For mange annonser...etter hvert spill er det en annonse som gjør det så irriterende
For mange annonser. Etter hvert nivå er det en annonse og vanligvis en lang video som må ses før du går tilbake til spillet.
Bubble Shooter કેઝ્યુઅલ kgzw
Dumb Ways to Die ミニゲーム kgm
Ikke bry deg med å installere dette, etter at du har fått et høyt antall spill kommer du ikke lenger siden spillet bare låser seg. Jeg prøvde å komme i kontakt med utvikleren, uten suksess så alt du kan gjøre er å starte på nytt! IKKE et alternativ etter å ha tatt så lang tid å komme over 4000.
Dette spillet har omtrent 85 % addspace! Jeg er helt i orden med noen få tilføyelser her og der, men det er et tilleggsbanner som ikke kan lukkes pluss en tyveboks som krever en add for å åpne. Hvis det var alt de hadde kunne jeg godta det. Hovedproblemet er at dette spillet spiller et tillegg etter hvert nivå. Selv add-selskapet ble så lei at jeg ble vist en tom side i stedet for add-en flere ganger.
flott spill, men annonsene dreper spillet. Og hvis du fullfører et nivå med riktig mengde bobler, krasjer spillet
Dette er min tredje gang. Måtte avinstallere og deretter installere dette spillet på nytt. Jeg kunne bare komme til nivå 3410 og det ville ikke tillate meg å komme forbi nivå 3410. Jeg liker dette spillet. Jeg har spilt 4 andre typer bobleskytespill, denne er den beste. Det utfordrer deg på alle nivåer. Takk 😊
For mye reklame.. spillet er bra, men annonsene er så irriterende
Det spiller ingen rolle hvor mange ganger jeg avinstallerer og installerer på nytt, jeg kan fortsatt ikke komme forbi nivå 1223. Det må være en hemmelighet, men kan ikke finne ut av det.
For mye annonser. Avbryter musikk som spilles på telefonen. Feil som til og med å fullføre nivåskjermen fryser, den eneste løsningen er å lukke apper kraftig og starte spillet på nytt på samme nivå.
Jeg kom til nivå 3411 og spillet lar meg ikke spille. ALVOR!!! For alle annonsene jeg har måttet tåle, og nå blokkerer du meg.
Ingen instruksjoner. Hvordan fungerer scoring? får jeg poeng for sprengning av bobler? slippe bobler? bruker du dem ikke? Hvordan fungerer de solide bibblene? Hva er luftboblene til? og hvorfor hopper rhart irriterende brystet rundt på skjermen? Den hvite srrip-annonsen nederst på skjermen er SÅÅÅ irriterende og skremmende.
Jeg liker dette spillet, men har stått fast på nivå 3410 i lang tid. Får ikke tilgang til nivå 3411. prøvde å spille 3410 4 ganger, men kan fortsatt ikke komme gjennom til 3411.
Bubble Shooter פנאי xqc
Veldig sakte mellom rundene - hvorfor fallskjerm noensinne gang?
Så ille, når jeg laster ned dette, spiller bestemoren min dette så irriterende, fargen på boblen er feil.
Bubble Shooter Vabaajamängud nqe
Min favoritt bobleskyter, avslappende, men fortsatt en mild utfordring. Veldig stabil - jeg har aldri problemer med det. MANGE annonser, men de er korte og ganske ikke-motbydelige ... og hei, det er prisen på "gratis" spill. FLOTT frekk våt sprutende lyd når boblene popper! 🤪😆😆😆
Annonsene er mange og det fortsetter å avbryte spillet, bortsett fra det er spillet flott.
Jeg synes at denne typen spill bare er å finne for oss eldre. Du spør om dette er et dominospill. Domino's starter med det første og slutter med det siste som faller en tur. Hint til grunnen til at jeg sier nei.
Ok for å fordrive tiden, men annonsene er irriterende, bortsett fra at det er et anstendig spill
Jeg er fargeblind og det er umulig å se forskjellen mellom noen av fargene hvis du hadde en fargeblind modus for å hjelpe folk som meg dette ville vært et ganske bra spill
Ait for skabb Boble-søl.
Andre gang jeg har kommet til nivå 3410 og det låser seg vil ikke la meg gå til neste nivå. Jeg er ferdig, har ikke lyst til å begynne på nytt for andre gang.